הפעל את הדגמה חינם צ'אט עם תמיכה

ברוכים הבאים לבלוג שלנו!

הנושאים מכסים תכונות חדשות וקיימות של תוכנת הניהול של המלון שלנו, כמו גם טיפים להשגת המרב מהפלטפורמה שלנו. אם יש לך שאלה שאינה מופיעה כאן, נסה את השאלות הנפוצות שלנו או היכנס ולחץ על לחצן הצ'אט בפינה השמאלית התחתונה של המסך כדי ליצור קשר עם הצוות שלנו.

בהמשך תמצאו אינדקס של פוסטים בבלוג שלנו בסדר כרונולוגי הפוך. אם אתה חדש בבלוג או לפלטפורמה שלנו, המקום הטוב ביותר להתחיל הואמדריך להתחלה מהירה.

  1. כיצד לאשר & החזר תשלומים במלון בדלפק הקבלה של המלון שלך

    הרשאה והחזר כספי זמינים כעת לתשלומים בדלפק הקבלה של המלון. הזמנות שבוצעו באמצעות דלפק הקבלה שלך ואת הזמנת מנוע עם כרטיס אשראי יכול להיות מאומת עם מעבד התשלומים שלך. ניתן לקבל החזר כספי עבור כל תשלום עבור הזמנה פעילה, כאשר הכספים שהונפקו באמצעות מעבד התשלומים שלך במקרה של תשלומים בכרטיס אשראי.

  2. הגדרת וורדפרס

    מנויים Premium יכולים כעת לארח את אתר האינטרנט שלהם בחינם! חבילת אירוח שלנו כולל גישה מלאה לשרת FTP, הודעות דוא"ל, DNS, ואתה יכול גם להשתמש CMS על פי בחירתך, כולל וורדפרס, דרופל וג'ומלה. במאמר זה נסקור את השלבים להגדרת וורדפרס וכדי לכסות כמה טיפים בסיסיים לעיצוב כדי להפוך את וורדפרס לעבודה באתר האינטרנט של המלון שלך.

  3. אירוח אתרים

    מנויים Premium יכולים כעת לארח את אתר האינטרנט שלהם על השרתים שלנו. אנו מציעים Windows מלא אירוח עם גישה ל- FTP, SSL, ודוא"ל. אתה יכול גם להתקין את CMS האהוב עליך, כולל וורדפרס, דרופל וג'ומלה. במאמר זה אנו מכסים כיצד לבקש ולהגדיר את שירות האירוח שלך איתנו.

  4. מנוע עדכונים עיצוב

    יש תכונות חדשות רבות ועדכוני עיצוב זמינים עבור דלפק הקדמי ואת הזמנת מנוע. בהודעה זו אנו מכסים את כל התכונות החדשות הזמינות כדי לסייע לך לחסוך זמן ולשפר את זרימת העבודה שלך, ולהציג את הנכס שלך בצורה טובה יותר.

  5. Authorize.netשילוב

    Authorize.net זמין כעת כמעבד תשלום, בנוסף סטריפ ו PayPal. Authorize.net הוא אחד מעובדי התשלום המובילים בעולם. מגובה על ידי ויזה, הוא זמין לבתי מלון בארה"ב, קנדה, אירופה ואוסטרליה.

  6. פתרון בעיות חיבורי ערוץ המלון שלך

    לעולם לא תצטרך לחשוב על חיבורי הערוץ שלך לאחר ההתקנה הראשונית. עם זאת, מדי פעם ייתכן שתרצה לבדוק שהכל עובד כמו שצריך. במאמר זה נסקור כיצד לבדוק שחיבורי הערוץ שלך פועלים.

  7. התאימות של התוצר המקומי הגולמי של המלון

    ביום 25 במאי 2018 נכנס לתוקף תקנה כללית להגנה על נתונים ("GDPR") באיחוד האירופי. התמ"ג מספק מערך מעודכן של הגנות נתונים לתושבי האיחוד האירופי ברחבי העולם. בהודעה זו אנו מכסים את התכונות החדשות המסייעות לך לשמור על תאימות ה- GDPR.

  8. מנהל ערוץ המלונות פתוח לבדיקה

    הכותרת אומרת הכל. עד כה, מנהל הערוץ זמין למשתמשים רק לאחר שהם שדרגו למנוי Premium. מהיום ואילך, זה זמין כעת לכולם במהלך ההדגמה.

  9. עדכונים על ניהול הזמנות מלון

    דלפק הקבלה עודכן כדי להפוך את פעולות המלון למהירות וקלות יותר לניהול. הוספנו כמה תכונות, אבל בעיקר להסיר מגבלות רבות שגרמו חיכוך להאט את תהליך ההזמנה. בהודעה זו אנו מכסים את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להפעיל את דלפק הקבלה שלך.

  10. ייבוא בצובר ועדכוני לוח שנה

    במאמר זה אנו מכסים את היבואן החדש שנוספו בצובר, יחד עם עדכון מעניין ללוח התאריכים של ההזמנה. משתמשים חדשים יכולים כעת לייבא את כל נתוני ההזמנות שלהם בדקות ספורות ממסך אחד, וכל המשתמשים יכולים לקבל מבט של ציפור על פעולות המלון שלהם, כולל הכנסות ותפוסה, ישירות מלוח התאריכים שלהם.

  11. תמחור לפי אורחים

    העדכון העדכני ביותר כולל תכונות סגנוניות חדשות עבור מנוע ההזמנה, כמו גם תמחור חדר אורחים עבור דלפק הקבלה ומנוע ההזמנה. כעת באפשרותך לקבוע את מחיר הבסיס עבור החדרים שלך על בסיס כל אורח, לפני תוספת של כל התאמות תעריף לפי אורחים. עשינו גם קל יותר לעדכן את לוח השנה תמחור החדר שלך, כך שאתה יכול עכשיו להגדיר תמחור עונתי בחלק של הזמן.

  12. תיבת הדואר הנכנס שלך מתערמות

    תיבת הדואר הנכנס שלך היא המסך השני החשוב ביותר בדלפק הקבלה שלך, מלבד לוח התאריכים של ההזמנות שלך. כאן יש לך את כל הדיווחים בנוגע להזמנות חדשות, הגעות מאוחרות, overstays, וכל שגיאות הערוץ או עדכונים, יחד עם מי בודקת או החוצה היום. בפוסט הזה אנו נותנים לך דוגמה מהירה של איך להתמודד עם כל סוג של הודעה, אז אתה נשאר על גבי כל הפעילות עבור המלון שלך. ברוב המקרים, לחיצה פשוטה מספיקה.

  13. שלושה דברים לעשות לאחר השדרוג

    בפוסט הזה אנו מכסים את המעבר מחשבון הניסיון למנוי מלא. למרות שרוב הפריטים הבאים זמינים עבורך במהלך הניסיון החופשי, משתמשים רבים שוכחים להשלים את ההתקנה לאחר השדרוג מחשבון הניסיון שלהם. בשלושה צעדים בלבד אנו מכסים כל מה שאתה צריך לדעת כדי לקבל התקנה מלאה.

  14. עדכונים להזמנות קבוצתיות

    דלפק הקבלה ומנוע ההזמנה עודכנו כדי להקל על ניהול הזמנות בקבוצה. בעדכון זה, הבאנו בקלות להזמין, לקבוע מחדש ולבטל חדרים נפרדים בקבוצה. כמו כן עדכנו את מנוע ההזמנה שלכם כדי להפוך אותו לנוח יותר עבור אורחים הזקוקים להזמין מספר חדרים יחד.

  15. בִּנאוּם

    אנו שמחים להודיע שלנו מנהל דלפק הקדמי עכשיו עובד ב 21 שפות כולל יפנית, סינית, הינדית וטורקית! נהל את פעולות המלון שלך בשפה המועדפת עליך, הכל מפלטפורמה אחת.

  16. כיצד להדפיס חשבונית

    חשבונית ההזמנה זמינה למלונאי ולאורח בכמה שלבים לאורך כל תקופת ההזמנה. במאמר קצר זה אנו בודקים כיצד למצוא ולהדפיס חשבונית.

  17. כיצד לפתור שגיאות ערוץ

    כאשר חיברת את מנהל הערוץ שלך, המלון שלך ישלח ויקבל נתונים מכל מקורות רבים בכל רגע. עם כל כך הרבה הסתייגויות ממקורות רבים, זה בלתי נמנע שיהיו נתונים שגויים או התנגשויות עם הסתייגויות קיימות. במאמר זה אנו בודקים את שגיאות הערוץ הנפוצות ביותר וכיצד לפתור אותן.

  18. תרשימים וגרפים

    העדכון האחרון שלנו למנהל Front Desk, הוספנו תרשימים וגרפים לאורך כל היישום כדי לאפשר למלונאים לקבל מושג על הזמנת מקורות והפצה של הכנסות במבט אחד. אין צורך לייצא את הנתונים שלך כדי ליצור ניתוח חזותי של העסק של המלון שלך.

  19. התאמת מחיר

    מנהל דלפק הקבלה מספק עצות מועילות והודעות בצד הימני של תצוגת פרטי ההזמנה. אחת החשובות ביותר היא ההודעה 'התאמת מחיר', המתייחסת להזמנות שהתקבלו מערוצים חיצוניים, כגון Booking.com ו- Airbnb.

  20. ניהול ערוצים 101

    יש הרבה בלבול לגבי ניהול הערוץ. 'ערוץ ניהול' הוא מונח מטריה לשמירה על מחיר וזמינות בכל ערוצי המכירות המקוונות שלך. אם אתה חדש הפלטפורמה שלנו ואתה מוכן להתחבר Booking.com או Airbnb, וכו ', אתה צריך להתחיל לקרוא את ההודעה.

  21. מנוע ההזמנה תווית לבנה

    כעת באפשרותך להשתמש מנוע ההזמנה שלך מהאתר שלך! עם ההטבעה הווידג'ט שלנו, אתה יכול לקחת הזמנות ישירות מאתר כלשהו. ההזמנה שלך הם קל, מאובטח, ללא עמלות.

  22. HTML מיילים

    כעת באפשרותך ליצור הודעות דואר אלקטרוני מותאמות אישית עבור הפעילויות היומיומיות hotel. באפשרותך ליצור הודעה מותאמת אישית עבור הזמנות חדשות, עזיבה, ביטולים. לערוך את ההודעות שלך ב- HTML כדי לשלוח באופן אוטומטי כחלק זרימת ההזמנות שלך.

  23. לוח שנה גרור-n-Drop

    לוח הזמנות עודכנה כדי שיהיה הרבה יותר קל לנהל את הפעילות היומית של המלון שלך. עכשיו ניתן לגרור, גודלו כדי ליצור עובקלו הזמנות.

  24. ניהול משתמשים

    בעדכון האחרון שלנו אל מנהל קבלה, הוספנו סוג משתמש חדש: למנהל הנכס. מנהלי נכסים להם את אותה רמת גישה כבעלים של החשבון, אך הם מוגבלים המאפיינים שהוקצו להם.

  25. TripAdvisor TripConnect

    אנו גאים להיות שותף פרמיום TripConnect TripAdvisor. אנו מספקים API רמת חיבור פשוט המאפשר המלונות השותפים שלנו לנהל את החדרים, המחירים ותוכן meta באופן אוטומטי ברשת זו.

  26. מנוע ההזמנה רב לשוני

    מנוע ההזמנה שלך פועלת כעת ב-21 שפות, כולל יוונית, עברית, הינדי. אתה יכול להתאים את התיאור עבור חדרים, המחירים, פרטי מנוע ההזמנה נוספים עבור חלק או את כל השפות.

  27. שערים תשלום חלק III: PayPal

    באפשרותך להשתמש PayPal כדי תהליך תשלומים באמצעות כרטיס אשראי ישירות ממנהל הקבלה שלך. PayPal הוא תוספת חינם, אתה יכול אפילו לנסות אותו במהלך שלך 16-יום ניסיון ללא תשלום.

  28. שערים תשלום חלק II: פס

    באפשרותך להשתמש פס כדי תהליך תשלומים באמצעות כרטיס אשראי ישירות ממנהל הקבלה שלך. פס הוא תוספת חינם, אתה יכול אפילו לנסות אותו במהלך שלך 16-יום ניסיון ללא תשלום.

  29. התשלום שערים חלק א': מושגים

    ניתן לחבר את שער התשלום לעיבוד תשלומים בכרטיס אשראי בשידור חי ישירות ממנהל הקבלה שלך. לפני שאתה עושה זאת, אתה צריך להיות מוכר עם כמה הגדרות ומושגים המופיעים בבלוג זה.

  30. MyAllocator אינטגרציה

    אנו שמחים להודיע על השותפות החדשה שלנו עם MyAllocator! בפוסט הזה, אנחנו מכסים את כל מה שאתה צריך לדעת על הגדרת ולנהל את החיבור שלך כדי MyAllocator.

  31. ההזמנה מנוע סגנון עדכונים

    מנוע ההזמנה עודכנה כדי לאפשר את המשך התאמה אישית, יחד עם נושא קוסמו חידשה.

  32. שילוב פייסבוק

    באפשרותך לקבל הזמנות ישירות מתוך דף הפייסבוק של המלון שלך באמצעות אחת של יישומונים ההטבעה זמין דרך מנהל הערוץ שלנו.

  33. הוזלה HTML עכשיו זמין

    עדכנו בדלפק הקבלה, מנוע ההזמנה כך כעת באפשרותך לערוך תיאור החדר ותוספות מנוע ההזמנה ב- HTML הוזלה!

  34. מציגה: משמרת לילה

    אם הנכס שלך פועל 24 שעות ביממה, ניתן המסיימים לעבוד קשה על העיניים שלך. . זה חשוך מסביב, אבל צג המחשב שלך היא רועשת לבן בוהק. רק עושה תהליך הצ'ק-אין יכול להיות הלם למערכת.

  35. להתחבר MyHotelCRS.com

    הגדרת חיבורי ערוץ שלך קל, אך ישנם כמה צעדים. אנו ממליצים למשתמשים להזין את נתוני ההזמנה שלהם לפני הגדרת מנהל ערוץ כדי להימנע overbookings

  36. MyHotelCRS.com אינטגרציה

    אנו שמחים להודיע על השותפות החדשה שלנו עם MyHotelCRS.com כדי להביא את כל ערוצי פרימיום OTA בחינם!

  37. בחירת ערכת צבעים

    באפשרותך להתאים אישית את מנוע ההזמנה כדי להתאים את המותג המלון שלך. אולם ייתכן שיש יותר מדי אפשרויות והגדרות מעבר הצבעים של המלון שלך, אשר עשוי להיות רק שני צבעים. איך בחרת את השאר?

  38. התשלומים

    עדכנו את מנהל קבלה על תהליך התשלומים בכל נקודה דרך החיים של הזמנה. משמעות הדבר היא שאתה יכול כעת לקבל הפקדות ותשלומים חלקיים מרגע שההזמנה נוצר, עד שהוא מוצא.

  39. קבוצת ניהול המלון

    הרחבנו את הפלטפורמה שלנו כדי להתאים רשתות בתי מלון, קבוצות, סוכנויות. כעת באפשרותך להוסיף כמה מלונות/אכסניות/B & Bs/ועוד לחשבון שלך כמו שאתה צריך.

  40. ממשק חדש

    עשינו שחרור גדול מהיישומים שלנו דלפק קבלה, מנוע ההזמנה שמתמקדת בשיפור האינטראקציה של המשתמש. כמו יישומים שלנו לגדול כדי לעמוד בדרישות שלך, וכך גם רמת המורכבות תפריטים ולחצנים.

לא חבר עדיין? הירשם בחינם היום!